fredag 2. mars 2007

Bilder -India

Etter 7 uker med bart og curry ble vi lei, gjorde om billetten og stakk til Thailand! Saa i skrivende stund sitter vi under en palme, med paraplydrinken i haanda og storkoser oss!
Vi er paa en liten oey som heter Ko Tao, og jobber med dykkerlappen. Dvs, Helle er ferdig og Hedvig venter paa mer samarbeidsvillige oerer (les ikke-poppende oerer)

Vi har ENDELIG faatt lagt ut noen bilder fra India. Klikk dere inn paa linken, len dere godt tilbake og nyt det.. (eller bare kikk og stikk! )

http://community.webshots.com/user/hellasia


Legg gjerne igjen en kommentar eller to, det gleder to solbrente hjerter :)

Maa stikke, palmene kaller!

4 kommentarer:

Sissel sa...

Hei jenter!;) Moro å lese om deres flotte opplevelser,ser ut til at dere har det sinnsykt bra! Herlig! Kos dere i varmen.
Klem Sissel

Unknown sa...

Ah...


Hei! Nå har jeg sovet helt siden jeg snakket med dere istad. Gikk glipp av både ølsalg, telefonsamtaler og noen hardt tiltrengte måltider. Ikke bra.

Desverre har jeg ikke så mye annet å komme med enn litt statusrapportering akkurat nå, men det er jo bedre enn ingenting. Synes folk har blitt litt slappe til å kommentere her. Er ikke bra nok å bare slenge inn en kommenatar første dagen liksom. Jeg må jo gjøre hele jobben her selv :P

Det kan hende det har noe med tilstanden jeg befinner meg i akkurat nå, men jeg synes alle bildene som inneholdt indere med bart var hysterisk morsomme. De passet liksom perfekt inn i bildet jeg hadde dannet meg. Med et sånt lite lurt smil og hele greia :P Vanvittig bra.

Var jo forøvrig mange oppriktig bra bilder dere hadde lagt ut. Mange gode motiver! Likte spesielt bildet av Helle med den indiske jenta :D Og selvfølgelig den uendelige sjarmerende syke og slitne Hedvig med den diskré plasserte inderen(?) i bakgrunnen :P

Sjekket selv min egen mobil for bilder etter gårkveldens strabaser. Fant bl.a bilder av en støvsuger(?!), en blå øl og diverse totalt uskarpe bilder av 5 stk som ligger og sover i senga til Bent. Ingen tvil om at det var en bra kveld med andre ord!

Det er sant som det en gang så fint ble sagt:

"Vil man oppleve nye sider av seg selv, er det bare å glemme rollespill og annet fjas. Det største psykologiske eksperimentet menneskeheten til dags dato har funnet opp er fylla. Ta en ytre reise, og se hva du finner ut. Husk bare at dette er ekstremsport uten støttehjul og hjelm, som kan få uventede følger."



Huff, har virkelig hardt for å komme på noe bra å skrive her. Man blir liksom så herlig ensporet etter ei fyllekule.
Forøvrig er det skikkelig teit og barnslig å bare drive å legge ut om hvor drita man har vært hele tiden. Hvordan kan folk fortsatt synes setningen "Jeg huskcker ikkkeh en dritt fra igår jeg asss" er morsom? Den er jo mer blitt regelen enn unntaket uansett...


Mammaen min er snill. Hun har gitt meg sjokolademelk. :)


Tror jeg bare skal runde av min overgjennomsnittlig lange kommentar med noen velvalgte ord...



...må bare komme på noe...





...snaaaart nå...




...



hadebrahelleoghedvigjegergladidereogvilhaenhusbåt
ipresangnårderekommerhjemogsåviljeghaenklemsom
erstørreennheleverdenavhelleogsåviljegathedvigskal
gimegenklemogsåslikatdetikkeblirurettferdigellernoe
sånndeterjolittteithåperderehardetkjempefintdethar
deresikkertkleeemklemklemmm :D

Audun ut.



(hvorfor skrev jeg aldri så mye på norsktentamner?)

Mette, Maren og Ole sa...

Hei på dere.
Vi følger med fremdeles på ferden. Men å sende bilder av lokale fiskere og pyntede kuer når vi faktisk venter på bilder av prinsen. HALLO...... Har sett bilder og filmsnutter dere sendte hjem. Kjempefine.
Vi har tilbragt helgen på Ulvilrud. Som alltid godt og avslappende. Din farfar, Hedvig, var hjemme på besøk fra lørdag til søndag og din tante Kari disket opp med både middag og kaker. Om to uker skal vi opp til Aksjøen. Da går Birkebeinern. Det er to av mine gutter (lærere) som skal gå og jeg har lovet å være heiagjeng ute i løypa. Håper været blir bra. Det kan se ut som om våren tar et grep om dagen. Varmegrader gjør at snøen synker sammen og det drypper fra takrenna. Herlig...
Ja, alt er som det skal være hjemme.

.....

Og vi venter fremdeles på bilder av prinsen.....

Store klemmer til dere begge og en bare til Hedvig som vi savner sånn.

Dilani sa...

hei jenter:)
turen deres virker bare helt utrolig,prins og modell?jeg mener, det er nesten så jeg tror det dere bare sitter og finner på ting..hehe..jeg vil ha en indisk prins jeg oxo(sløyf barten takk)...*Furte*

her i oslo skjer det fint lite, men skal reise bort snart jeg oxo, skal til kreta med neethi i slutten av april og i sommer en gang skal jeg og guro ta oss en tur til syden et sted..*glede seg*:)

thailand høres helt sinnsykt deilig ut,nesten så jeg hopper på neste fly og joiner dere :)

dere får passe på hverandre jentene mine.. *klem dilani